onsdag 14 mars 2018

ingen bra dag

Nope, ingen bra dag alls


ingen bra dag


Känns som att jag gjort fel någonstans,....
eller glömt något....
eller att jag är på väg någonstans.....
att jag ska rätta till något
att jag varit i en storkonflikt
att jag ska lösa ett viktigt problem o jag har glömt
vad problemet är eller vad lösningen var på det
jag ska göra något
någon sagt något jag ska göra vad med....minnas, göra.....?
någon väntar på något från mig

lösa trådar fladdrar......o jag vet inte vad de är, varifrån de kommer
eller vad jag ska göra med dem....är det lösa trådar överhuvudtaget.....


Oro i magen
Kropp som krackelerar
Själ som inte hittar ro
feldragen hjärna


något är fel o jag vet inte vad......


o jag orkar inte tänka för att rätta upp skutan....
för att se att jag har bara oro, inget annat.....
för visst är det så.....

visst är det så....


jag har blivit rörd om
med lite press o stress
o därför är jag så här


satt i solen idag
läste i solen
kände solen på ansiktet
varm sol o mjuk fäll
solen lyste o snön smälte på boksidorna


de kräver för mycket av mig
det skriker på mig, i mig, min existens skriker för mig


ingen bra dag
men solen......


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar