tisdag 26 december 2017

Irriterad !!

Grannen ringer.

O ringer.

O RINGER !!


Hela julhelgen!!

Han lämnar mig inte i fred!!!

Varje gång lämnar han ett meddelande på svararen.

Det han frågar om har jag redan svarat på.
Innan julhelgen!

O om han har glömt det så terroriserar man inte någon HELA JULHELGEN!!!

Han har ju för sjutton lämnat meddelande, VÄNTA PÅ SVARET DÅ!!




Verkar jag lite hård nu?
Okänslig kanske...?
Julfriden ska råda o hela den biten....?


Nope.
Han har historia om sig att ringa, o ringa o ringa.
Han har visserligen varit lugn på den fronten ett tag.
Jag sa till honom att han inte behöver ringa om o om igen, jag hör ju
hans meddelande som han lämnar efter varje ring han gör, o jag ringer upp
när jag kan.

Men näääääääjjjjjj!!!!
"Nu är det jul, nu ska jag ringa fleeeeeera gånger varje dag o fråga en
helt oväsentlig fråga om något hon redan sagt nej till"
Så klart man gör det!!!!!
O jag kan inte stänga av ljudet på den sketans telefonen heller!!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar