tisdag 19 december 2017

Godkänd

Ibland får jag en oro i bröstet.

Jag vet inte vad jag ska göra.


Tiden har gett mig en viss förståelse för vad saken gäller.

Godkänd eller inte.


Är jag tillräckligt klok.
Är mina slutsatser tillräckligt smarta.

Är jag tillräckligt möjlig.

Är jag tillräckligt lyhörd o intuitiv.
Är jag tillräckligt med.
Tillräckligt älskande.

Gjorde jag tillräckligt för alla som var där.

Är jag tillräckligt unik.
Är jag tillräckligt mångfasetterad.
Tillräckligt okomplicerad.

Är jag tillräckligt duktig.
Tillräckligt bra.
Gjorde jag bra?

Jag är aldrig tillräckligt osjälvcentrerad


Oron ber mig kontrollera.
Skulden gömmer sig o viskar att jag inte räcker till.
JAG är inte nog.


Det enda jag kommer på att göra,.....
...är att försiktigt viska tillbaka......

........det ska vara nog med    Mig.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar