lördag 7 oktober 2017

Filosofisk

Att synas eller inte synas.....det är frågan.....

När syns jag.......

När jag tycker att jag visar mig, eller när jag tror mig vara osynlig.....


Syns jag när jag vill synas,...eller är jag osynlig då....


Varför vill jag synas....
Vill jag synas alls....


Det jag tror att de ser när de ser mig, ser de mig så......
Spelar min uppfattning om det någon roll......o har jag någon talan....

O vad hoppas jag att de ska se......hur viktigt är det.....



Att synas eller inte synas....., betyder det nått egentligen.....

För vem vill jag visa mig.....

...o vem är jag att visa.....

...behöver jag visa mig....


Syns jag oberoende.....
Att synas kanske är ett helt naturligt tillstånd,. alldeles oladdat.....
O vi fyller vår plats med onödiga adjektiv....med en massa behov av.....att synas eller inte synas....







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar