söndag 1 oktober 2017

2017

Senaste inlägget var 2014,...kan det vara sant....

Kan säga efter att jag läst de gamla inläggen att det inget nytt finns under solen.

Jag sitter med en ny utbrändhet.

Sitter med samma tankar om vara i nuet.

Jag tror att den insikten jag ska komma fram till nog handlar om att mitt liv.....inte förändras nämnvärt. Kanske arbete, boende.....vilka människor som finns o inte finns runt mig,......
....men inombords sker ingen större förändring,.....förutom att man blir äldre, mer livserfaren....

Det känns lite jobbigt, o jag är ganska nedstämd just nu, när jag ser att backspegeln
visar samma vy som jag har framför mig......


Ja, ja.....dag för dag :)

Försöker lämna gårdagen, inte tänka på morgondagen o njuta av dagen.....
Ge min Gud plats.
Ankra mig i Honom.









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar