tisdag 29 januari 2019

fem sinnen

Jag gillar det djupa, att tänka o prata....

Men ibland blir jag så trött,.....så det räcker med vad de fem sinnena registrerar,...
o ibland är det för mycket.....

Jag orkar inte tänka mig in i olika situationer eller i olika tillstånd,
ha fler orsaker i verkan eller se från olika håll.....

Jag orkar bara med det som är precis framför näsan.


Ibland tycker jag att det kan bli för djupt,.....för ingående o tänkande
att det blir för krångligt o en onödig överkurs.....

Mitt djup börjar utkristallisera sig till var jag vill ta mina djupdykningar....

...o när jag faktiskt orkar....


Just nu är jag djupt...( hehe )....trött

min kropp värker o varje steg är en ansträngning
hjärnan vill bara använda två sinnen,....öga o smak.....


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar